Jitka Jiřičková
Vystudovala žurnalistiku na FSV UK. Čtyři roky pracovala jako redaktorka týdeníku MF Plus, externě psala též pro časopisy Vlasta a Betynka. Tři roky působila jako manažerka v PR agentuře aPRiori. Má tři děti. Do redakce médií Univerzity Karlovy nastoupila po rodičovské dovolené na jaře 2019.
Inkluze je jako puzzle, říkají autorky oceněné metodiky
Svěrák: Hendikepované berte jako rovnocenné kamarády
Změna klimatu? Bez příběhu fakta neprodáte
Jak komunikovat téma udržitelného rozvoje a zavádět opatření tak, aby je společnost akceptovala? „Především musí lidé informacím rozumět a ztotožnit se s nimi. Musí v nich vyvolat nějakou emoci. Jedině pak je budou brát vážně a změní své chování,“ shodli se účastníci Fora udržitelného rozvoje, které proběhlo v Kampusu Hybernská.